Hoppa till innehåll

Hur Utvecklas Feebas


Gäst datasnillet

Rekommendera inlägg

Gäst wozfe

vilken level använder ni på era pokeblocks? jag gav min feebas en i level 11 och sen massor av level 12 tills den blev mätt.sen tränade jag upp den tre level men den utvecklades inte.P.S. alla pokeblock var blue (bara torr smak).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska ha pamtre! du får lv 40 nåt och du måste ha fullt på beauty.. jag tog så den fick fullt och så tog jag en till och då fick den inte mer på beauty... man ska ge den gold eller indigo som det blir av pamtre.. det blir bättre om man e 4 pers!! kolla på serebii.net vad man sdka säga till barry masters fru för att få pamtre berry :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur utvecklas feebas? :huh:

Man ska hålla på ända tills den har fullt på Beauty-nivån. Jag älskar Feebas' utvecklingsform... *dreglar*

 

EDIT: Hmm. För skojs skull har jag gjort en lista av fördelar och nackdelar med att utveckla Feebas:

 

Fördelar = *

Nackdelar = x

 

*Den får fullt på Beauty, så det är lätt å vinna Pokémon Contest tävlingar...

xÄven om den har fullt på Beauty kanske den inte har några Beauty-attacker som den kan vissa upp på Appeal Time, och då är det kört.

xDen kanske har en Nature som inte gillar Beauty. Du förstår, deras "Nature" bestämmer vilka PokéBlocks den gillar och hatar. Om den hatar Beauty så kommer den ju ogilla dig desto mer du matar den Beauty-Pokéblocks.

*Däremot, om den GILLAR Beauty-Pokéblocks, kan den ju älska dig hur mkt som helst när den har utvecklat sig.

För att få reda på mer om natures, så kan du gå in på http://www.serebii.net och kolla Ruby/Sapphire...

Redigerat av PokémonMaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...