Ultrafuskaren Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 (redigerat) Idag när vi satt och jobbade i skolan så började det lukta bränt från en dator. Vi började leta efter var lukten kom ifrån, men vi hittade vartifrån den kom. Helt plötsligt hörs en skarp smäll och min kompis ser en ljusblixt från en dator i ögonvrån. Nu är vi lagom skrämda av smällen och datorn luktar så pass bränt i hela byggnaden så att vi bestämmer oss för att säga till vår lärare. Vår lärare går och kollar men ser inget. Nu kommer den stora frågan: vad kan det ha varit som small? Redigerat 16 April 2012 av Ultrafuskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Nätagget gissar jag på. De är egentligen de som kontrollerar strömstyrkan i datorn som kan orsaka sånt här om de går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 japp det är nätagget samma sak hände min dator förra året förutom smällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.