Nixous Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 Hej jag tycker det är jobbigt att alla i min klass har Facebook och frågar mig "har du Facebook" det är int kul när man inte är tillräkligt gammal! Finns det något annat som liknar Facebook förutom kpwebben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 Google+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 17 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 Google+Jag har det men jag använder det inte men ja kan mixa lite med det! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 twitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 Google+This ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 22 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Jag har allt som ni har skrivit :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.