OxO Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Hejsan, idag så laddade jag ner BF3 på min ominstallerade dator. Men när jag kör så laggar det hur mycket som helst, inget med pingen eller så. Det är bara datorn som laggar. Innan körde jag på high i grafik, funkade inte på min Alienware m14x nu. Testade på LOW och laggade fortfarande. Vad kan detta bro på? Extra info: Har haft datorn i 3 månader ungefär, installerade om hela datorn för en vecka sen. Har inget problem med något annat spel. Har en IntelCore i5 processor. Har nyaste drivrutinerna Länk till datorn: http://www.dell.com/se/p/alienware-m14x/pd [Klaga inte på att min dator inte är bra] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Hejsan, idag så laddade jag ner BF3 på min ominstallerade dator. Men när jag kör så laggar det hur mycket som helst, inget med pingen eller så. Det är bara datorn som laggar. Innan körde jag på high i grafik, funkade inte på min Alienware m14x nu. Testade på LOW och laggade fortfarande. Vad kan detta bro på? Extra info: Har haft datorn i 3 månader ungefär, installerade om hela datorn för en vecka sen. Har inget problem med något annat spel. Har en IntelCore i5 processor. Har nyaste drivrutinerna Länk till datorn: http://www.dell.com/se/p/alienware-m14x/pd [Klaga inte på att min dator inte är bra]Grafikkort? gt 550? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 21 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Grafikkort? gt 550?Intel® HD Graphics 3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Intel® HD Graphics 3000Svårt att spela BF3 på ett integrerat grafikkort, låter som att det är något knas med drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Med den datorn kan du inte räkna med att klara BF3, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 22 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Med den datorn kan du inte räkna med att klara BF3, tyvärr.Roligt att du säger det. Jag har kunnat spelat det förut, varför skulle det inte gå nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Roligt att du säger det. Jag har kunnat spelat det förut, varför skulle det inte gå nu?Det är ju ett Nvidia kort..De flesta här med dator problem verkar det vara ett Nvidia kort inblandat?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Roligt att du säger det. Jag har kunnat spelat det förut, varför skulle det inte gå nu?Hur många fps har du när du lirar, samt hur många hade du när du tyckte att det var laggfritt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg