JJespeRR Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Hej. Jag dödade mitt pet för att jag skulle fixa ett annat, men det går inte att göra spellen "Tame Beast". Hur ska jag göra för att få den att fungera? :huh: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Nu har jag inte spelat wow på 2-3år men det står faktiskt "See your trainer" vilket borde antyda på att om du träffar din hunter trainer så lär han dig skillen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 23 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Nu har jag inte spelat wow på 2-3år men det står faktiskt "See your trainer" vilket borde antyda på att om du träffar din hunter trainer så lär han dig skillen :rolleyes:Kom på precis efter jag gjorde tråden att ja skulle köpa skillen :_ ;: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Du behöver väl inte döda det? Ge det till en stablemaster istället, man kan ha mer än ett pet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg