Nissebils Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 (redigerat) Hejsan! Jag har haft detta problem ett tag med att jag kan inte se på filmer på youtube i 720p eftersom det stannar och buffrar hela tiden även fast jag inte laddar ner något och när jag väl laddar ner så går det runt 820kb/s. Har detta problem av och till. Ibland funkar det att titta i 720p, tillochmed 1080p. Undrar om någon annan har samma problem eller om det är jag som gjort något knäppt Tack för svar Redigerat 23 April 2012 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Jag har samma problem, men det kan nog bero på dålig internet-anslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Youtube har alltid krånglat på ett eller annat sätt de senaste åren. Att byta upplösning brukar fixa det. Ofta laddar 720p snabbare än 480p. Och ibland funkar det inte alls. Den senaste tiden har jag inte märkt något särskilt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.