alle2000 Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Joo nu är det så att jag måste bli "sjuk" ngn som har ngt förslag? :huh: om du har det kan du mejla [email protected] eftersom jag inte är inne här så ofta och en till sak : funkar det att äta tandkräm för att få feber? isf hur mycket o hur länge tar det innan man få feber tacksam för hjälp! :lol: kolla gärna min irl blogg; www.nillanalle.blogg.se hejdå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Säg bara att du mår dåligt så slipper du gå till skolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 (redigerat) Gör såhär: be skolan om pengar för en tur-och-retur biljett till ett fattigt land. Kolla på deras skolor (om du hittar några) Fråga hur ofta dom är i skolan och hur det är, om dom inte går i skolan: fråga varför dom inte gör det. Åk tillbaka och var tacksam för att du får gå i skolan och få utbildning... Redigerat 23 April 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Seriöst, du kan dö av att käka tandkräm. Ät inte tandkräm för bövelen. Fluor är giftigt. Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg