5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Nu när PSV är ute och det finns ett antal releasetitlar. Vilket spel är det bästa hitills? Funderar på att skaffa PS vita men det kommer nog ta ett tag, då kanske jag kan få lite info först om bra samt dåliga spel som finns just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 (redigerat) Nu när PSV är ute och det finns ett antal releasetitlar. Vilket spel är det bästa hitills? Funderar på att skaffa PS vita men det kommer nog ta ett tag, då kanske jag kan få lite info först om bra samt dåliga spel som finns just nu!Little Deviants är rätt kul. Har Unit 13 och Rayman också. Unit 13 är bra, fast den har ingen story. Bara uppdrag och skjuta random terrorister. Vänta tills Resistance Burning Skies kommer ut. Kommer vara bra. Inte så långt kvar till den. 30 maj kommer den. Redigerat 26 April 2012 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Har spelat Resistance på PS3 och gillade det inte så mycket. Har du inte testat Uncharted: Golden abyss till PSV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Har spelat Resistance på PS3 och gillade det inte så mycket. Har du inte testat Uncharted: Golden abyss till PSV?Nä, spelet var för dyrt och jag gillar inte så mycket serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Har spelat Resistance på PS3 och gillade det inte så mycket. Har du inte testat Uncharted: Golden abyss till PSV?Kanske lite sent att svara men jag har testat det. Det är rätt bra tycker jag, fast har inte spelat så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.