Hoppa till innehåll

Ninja Royale Ifrån Mobage (fusk)


orkabrysig
 Dela

Ninja Royale Glitch  

3 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

God kväll,

 

Har spelat det här spelet aktivt på både HTCn, Ipoden och Iphonen mer eller mindre konstant det senaste halvåret när man sitter på pendeln, tuben, roadtrip eller flyger.

 

Riktigt kul spel och nu har dom precis startat med möjligheten att bjuda in folk och bägge parter får gear som är löjligt bra vilket man inte får på annat vis dvs win-win. Går även att ladda ned på Google Play och Appstore om man inte tar det ifrån sidan nedan.

 

http://ninja.denagames.com/static/en/invit...l_pc/index.html

 

När en har laddat ned det så kör man med inviteID "7ciL" utan cituationstecken så klart och då får både den som använder koden bra mycket smått och gott samtidigt som jag får en gear men för att det ska fungera så bra så möjligt så måste så många som möjligt använda det InviteID koden eller refkod ifall man vill kalla det för det. Men huvudsaken är att alla tjänar och när ni har gjort det så skickar ni bara ett PM till mig här så gör jag samma åt er.

 

När ni har installerat och startat spelet så får ni gå in på INFO-knappen trycka er vidare till "invite friends, get items!" då man har tre dygn på sig efter att man har börjat spela och när det är gjort så han man bra mycket att komma igång med och jag gör självklart detsamma åt er, bara att skicka er kod i PM.

 

Oavsett vad så är det ett riktigt kul spel med tävlingar då och då, ruskigt beroendeframkallande.

 

Fann inga fusk eller liknade så kände mig manad att informera om detta, hoppas ni gillar spelet lika mycket som mig =)

 

Mvh,

orkabrysig

Redigerat av orkabrysig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...