Hoppa till innehåll

Någon Som Är Expert På Word?


Eppelkaka

Rekommendera inlägg

Jag kan göra det, skicka uppgiften via PM och tala om när du vill ha den färdig. Jag accepterar ingenting annat än betalning i cash, priset skiftar beroende på arbetets omfattning men den standardiserade taxan börjar vid 1000 spänn. Pengarna ska överlämnas i ett diskret och förseglat brunt kuvert efter du uppgett lösenordet som bekräftar din identitet. Utbytet av läxa mot betalning kommer i så fall att ske i Stockholmsområdet, exakt mötesplats och tidpunkt blir du informerad om när arbetet är utfört. Eventuella resekostnader för att ta sig dit står du för själv. Det är av yttersta vikt att du dyker upp ensam.

 

Överträdelse på någon punkt i kontraktet resulterar i att du ej kommer motta vad du betalat för, samt en summa jag värderar som fullvärdig kompensation för den tid och resurser som lagts ner på arbetet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...