kola_king Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Vilken är din favoritlåt? Om du inte kan svara bara en så svara exakt 13 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Uh... "exakt 13". Seriöst, hur har du konstruerat den där frågan? Hoppas du sover vid det här laget! Min absoluta favoritlåt just nu är nog Sisters av Pain of Salvation, men varför just du ställer frågan förstår jag inte eftersom jag redan sagt detta till dig... If she looked me deep into my eyes And softly asked me too I'd be in her bed and in her flesh And waste a life I knew So I hold my breath and close my eyes And focus on the wine Let this trembling moment pass us by So I could say goodnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Jag måste missat att du just sagt att det är din absoluta favoritlåt, visste bara att du gillade den mycket, men å andra sidan gillar du en massa Pain of Salvation-låtar så jag visste inte om det var din favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Favoritlåten varierar ju till och från, men jag har spammat Sisters överallt ett tag nu känns det som haha! Den har dock en bit kvar innan det är den mest spelade låten. Försöker fortfarande förstå vad du menade med "så svara exakt 13". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Försöker fortfarande förstå vad du menade med "så svara exakt 13".13 låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Försöker fortfarande förstå vad du menade med "så svara exakt 13".Jag lät dig tolka det som du ville, du tolkade det som jag hoppats ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Ah, tack för svaret min käre Kola! Nu kan jag sova alldeles lugnt om natten utan att behöva oroa mig~ Ibland fastnar vissa saker i huvudet så att jag inte kan släppa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Vilket nintendo spel föredrar du mest Super Mario Eller Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Gillar du Götet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Gillar du Götet?Uppvuxen göteborgare, jovars, jag gillar Götet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imbazist Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Vet du vem jag är? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.