Hoppa till innehåll

Draghons Interaktionstråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 358
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vad hände Med Chihuahua? Rolig typ ju.

Hon började studera på högskolan någonstans i Skånes platta land och kände att hon inte hade tid för fuska.se. :P

Sen har hon aldrig känt sig manad att återvända, haha. Vi har kontakt på msn fortfarande! Hon är verkligen helfestlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

På tal om te, vad är ditt favorit te?

Jag är inte direkt någon finsmakare av te egentligen, vanligtvis är jag helt nöjd med en kopp Earl Grey, mest på grund av att jag helt enkelt är för lat för att göra något mer avancerat.

Annars så tycker jag väldigt mycket om löst svart te smaksatt med kardemumma och kryddnejlika, som får koka upp så det nästan sväller över kastrullen (om man nu gör det i mängder, en kopp te är lite svårt att koka upp så mycket), sen i med råsocker gjort av sockerrör och rejält med dagsfärskt, fet mjölk och koka upp igen. Otroligt gott.

Det är dock krångligt att göra, vanligtvis nöjer jag mig bara med att smaksätta mitt te med kardemumma och kryddnejlika.

 

Te som ska smaka som frukter är vanligtvis vedervärdigt. Jag vet inte om det beror på att jag bara stött på dåligt te eller om det helt enkelt inte tilltalar mig.

 

Kaffe är det vidrigaste som existerar.

Hällde upp lite nybryggt i en kopp, rörde runt det i koppen för att svalka ned det för inte ska tungan bli bränd på kuppen. Lyfte upp koppen mot munnen och tog en munfull försiktigt. Den svarta sörjan ger absolut inget utslag alls i den främre delen av munnen, inget salt, inget sött, inget surt, det kändes mest som om jag hällt gammalt stillastående vatten från en vattenpöl på asfalten i käften. När det väl passerade över till den bakre munhålan så slog den äckligaste bittra smaken jag någonsin varit med om till och hur jag ens svalde det är ett under i sig, men jag hade ihjäl mig själv samtidigt. Jag var död i ungefär tre sekunder, sedan spydde jag upp skiten i närmsta papperskorg som fanns till hands. Blev illa tvungen att ta en sked bordsmargarin i munnen för att tvätta bort den vidrigaste sörjan jag stoppat i käften någonsin.

Hej, jag vet verkligen inte vad jag håller på med, jag hör röster i huvudet som jag måste lyda!
Jag rekommenderar dig till att ta kontakt med närmsta psykiatriska mottagning som finns.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...