loopen Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Är du emo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Är du emo?Jag är inte emo, varför frågar du det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Jag är inte emo, varför frågar du det egentligen?Jag bara undrar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Jag bara undrar :(I see, då äre lugnt! Visst lyssnar jag på känslosam musik, men emo är inte en "livsstil" jag bejakar direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Har du något emot personer som anses vara "emo"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Har du något emot personer som anses vara "emo"?Jag stör mig väldigt mycket på personer som försöker uppnå någonslags romantiserad bild av vad en person som ska föreställa emo ska bete sig på, dvs skära sig i armarna, vara angsty för ingen annan i världen förstår dem och extremt super introvert. Jag vill bara spy på allihop, jag blir så jävla förbannad på sånt. Det är dumheter. Jag har inget emot personer som lyssnar på musik som klassas som "emo" eller de som bara klär sig som "emo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Missade du min fråga? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Om du måste börja aktivt utöva en av de stora världseligionerna, vilken väljer du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Missade du min fråga? :(Jag funderar fortfarande, no worries. Om du måste börja aktivt utöva en av de stora världseligionerna, vilken väljer du?Jag har inte så bra koll på vilka religioner som räknas som de stora, länka eller rabbla upp dem är du snäll Guggo. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Kristendom Islam Buddhism Hinduism Judendom Taoism Shikism Shinto Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 De fem första säger jag inget om, men de tre senaste känns lite främmande. Säger inte att de inte är stora religioner, men känns lite fel med de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Håller med Signify, de fem förstnämnda är de "världsreligioner" man får läsa om i skolan o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.