Fjeddo Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Fråga på, svar på allt... typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vad är första musikskivan du köpte? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vad är det första spelet du köpte? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vad är första musikskivan du köpte? Varför?Hm, ingen aning faktiskt... Vad är det första spelet du köpte? Varför?Det var nog något gammalt NHL-spel till dator när jag var 6-7 år. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Gif me frågor ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Hur tillbringar du första maj i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Hur tillbringar du första maj i år?Upp 10:00, fotbollsmatch på dagen, sedan vila, och sedan fotbollsträning nu på kvällen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Vad är dina mål i livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Jadu, är inte helt säker. Men jag tror att jag ska gå natur eller samhälls på gymnasiet iaf, och efter det skulle jag gärna flytta till Uppsala eller Göteborg och jobba kanske 1-2 år innan jag pluggar vidare på universitet. Annars så ska jag väl spela fotboll några år till har jag tänkt, och även fortsätta döma fotboll. Tror att jag ska försöka döma så länge som möjligt, det är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.