MentalogisT Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Varför är WASD din bästa vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 11 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Varför är WASD din bästa vänHan är den snällaste kompisen jag någonsin har haft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Varifrån kommer din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 12 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 (redigerat) Varifrån kommer din signatur?Jag brukar tänka så när jag inte har det jag vill ha! Redigerat 12 Augusti 2012 av Vildawille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Hur känns det att vara från en så cool stad som Norrköping? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 23 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2012 Hur känns det att vara från en så cool stad som Norrköping? B)Vet inte hur jag ska svara på den frågan det är ju kul att komma från en "cool" stad men jag bara tycker det är bra att bo där, jag känner igen mig typ i hela Norrköping har många vänner där men min inte min bästa vän :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.