Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jaha, jag trodde du menade mobil ericsson... varför e det inte kul på din farsas jobb?? Vad ska man göra för slags arbete. Ska man ställa sig och sopa hela dagen? Det är ju jättekul. Menar du tvärtom eller tycker du att det är jättekul? :blink: Jag menar att det skulle vara jättetråkigt, om du förstår vad jag menar. <_< Ja,jag förstår Men min brorsa tjänade en hundralapp när han städade där. Men jag skulle inte vilja vara där i 2 veckor direkt. Fick han hundra på två veckor?Dålig lön. Nej, knappst. Han städade bara för en dag. Isåfall var det bra lön Ja, det kan man ju inte säga nej till. Men det finns mycket att städa där. Fabriken eller stället är stort. Hur länge tog det för han att städa? Jag vet inte riktigt. Men han slutade halv 5. Det kanske var runt 5 timmar alltså. 20 kr i timmen Jo, men jag tror inte att han städade varenda minut. Han kanske städade i 2 timmar typ. Resten blev ju nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jaha, jag trodde du menade mobil ericsson... varför e det inte kul på din farsas jobb?? Vad ska man göra för slags arbete. Ska man ställa sig och sopa hela dagen? Det är ju jättekul. Menar du tvärtom eller tycker du att det är jättekul? :blink: Jag menar att det skulle vara jättetråkigt, om du förstår vad jag menar. <_< Ja,jag förstår Men min brorsa tjänade en hundralapp när han städade där. Men jag skulle inte vilja vara där i 2 veckor direkt. Fick han hundra på två veckor?Dålig lön. Nej, knappst. Han städade bara för en dag. Isåfall var det bra lön Ja, det kan man ju inte säga nej till. Men det finns mycket att städa där. Fabriken eller stället är stort. Hur länge tog det för han att städa? Jag vet inte riktigt. Men han slutade halv 5. Det kanske var runt 5 timmar alltså. 20 kr i timmen Jo, men jag tror inte att han städade varenda minut. Han kanske städade i 2 timmar typ. Resten blev ju nåt annat. Isåfall är det väldigt bra lön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jaha, jag trodde du menade mobil ericsson... varför e det inte kul på din farsas jobb?? Vad ska man göra för slags arbete. Ska man ställa sig och sopa hela dagen? Det är ju jättekul. Menar du tvärtom eller tycker du att det är jättekul? :blink: Jag menar att det skulle vara jättetråkigt, om du förstår vad jag menar. <_< Ja,jag förstår Men min brorsa tjänade en hundralapp när han städade där. Men jag skulle inte vilja vara där i 2 veckor direkt. Fick han hundra på två veckor?Dålig lön. Nej, knappst. Han städade bara för en dag. Isåfall var det bra lön Ja, det kan man ju inte säga nej till. Men det finns mycket att städa där. Fabriken eller stället är stort. Hur länge tog det för han att städa? Jag vet inte riktigt. Men han slutade halv 5. Det kanske var runt 5 timmar alltså. 20 kr i timmen Jo, men jag tror inte att han städade varenda minut. Han kanske städade i 2 timmar typ. Resten blev ju nåt annat. hur kan han städat i 2 timmar och vart ledig i 3... då förtjänar han inte lönen ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jaha, jag trodde du menade mobil ericsson... varför e det inte kul på din farsas jobb?? Vad ska man göra för slags arbete. Ska man ställa sig och sopa hela dagen? Det är ju jättekul. Menar du tvärtom eller tycker du att det är jättekul? :blink: Jag menar att det skulle vara jättetråkigt, om du förstår vad jag menar. <_< Ja,jag förstår Men min brorsa tjänade en hundralapp när han städade där. Men jag skulle inte vilja vara där i 2 veckor direkt. Fick han hundra på två veckor?Dålig lön. Nej, knappst. Han städade bara för en dag. Isåfall var det bra lön Ja, det kan man ju inte säga nej till. Men det finns mycket att städa där. Fabriken eller stället är stort. Hur länge tog det för han att städa? Jag vet inte riktigt. Men han slutade halv 5. Det kanske var runt 5 timmar alltså. 20 kr i timmen Jo, men jag tror inte att han städade varenda minut. Han kanske städade i 2 timmar typ. Resten blev ju nåt annat. hur kan han städat i 2 timmar och vart ledig i 3... då förtjänar han inte lönen ju! Han kanske vart klar efter 2 timmar så då fick han göra vad ha nvill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jaha, men då kanske det inte var så mcyekt att städa och då kanske han inte förtjänar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 jaha, men då kanske det inte var så mcyekt att städa och då kanske han inte förtjänar! Nej, det tycker jag inte han gjorde. Men de på arbetet ville väl vara lite seriösa. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 13/06-2004 19:58:31) jaha, men då kanske det inte var så mcyekt att städa och då kanske han inte förtjänar! Nej, det tycker jag inte han gjorde. Men de på arbetet ville väl vara lite seriösa. :angry: Hehe,mycket seriösa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Yoshi^ @ 14/06-2004 08:47:56) (Jonte The Winner @ 13/06-2004 19:58:31) jaha, men då kanske det inte var så mcyekt att städa och då kanske han inte förtjänar! Nej, det tycker jag inte han gjorde. Men de på arbetet ville väl vara lite seriösa. :angry: Hehe,mycket seriösa :P Jo, så kan man också säga. Men det kanske hade gått bra för företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 14/06-2004 11:16:16) (Yoshi^ @ 14/06-2004 08:47:56) (Jonte The Winner @ 13/06-2004 19:58:31) jaha, men då kanske det inte var så mcyekt att städa och då kanske han inte förtjänar! Nej, det tycker jag inte han gjorde. Men de på arbetet ville väl vara lite seriösa. :angry: Hehe,mycket seriösa :P Jo, så kan man också säga. Men det kanske hade gått bra för företaget. Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 14/06-2004 11:16:16) (Yoshi^ @ 14/06-2004 08:47:56) (Jonte The Winner @ 13/06-2004 19:58:31) jaha, men då kanske det inte var så mcyekt att städa och då kanske han inte förtjänar! Nej, det tycker jag inte han gjorde. Men de på arbetet ville väl vara lite seriösa. :angry: Hehe,mycket seriösa :P Jo, så kan man också säga. Men det kanske hade gått bra för företaget. Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 avr du tvungen att skriva 2 inlägg om det?? Jonte; kanske det... men jag skulle inte fått 100 i alla fall för jag e rätt lat och inge bra på att städa m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 vAR du tvungen att kommentera det och allt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.