Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 avr du tvungen att skriva 2 inlägg om det?? Jonte; kanske det... men jag skulle inte fått 100 i alla fall för jag e rätt lat och inge bra på att städa m.m. Vadå 2 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 det vart 2 inlägg med "tydligen" om du märkt det bibbsky: om du sa till mig så har jag faktiskt inte kommenterat så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 det vart 2 inlägg med "tydligen" om du märkt det bibbsky: om du sa till mig så har jag faktiskt inte kommenterat så mycket! Ops jag måste ha råkat tryckt 2 gånger det var inte med mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jaha, men om man trycker citera och sen svara kan man väl bara trycka en gång eller?? kanske blev nåt fel då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jaha, men om man trycker citera och sen svara kan man väl bara trycka en gång eller?? kanske blev nåt fel då... Det har blivit så för mig förut en gång fast jag vet inte hur :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 men det spelar ingen roll nu, det som spelar roll e att vi går tillbaka till PRAO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 i 8:an kanske jag ska praoa på en pizzeria Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag ska prao på McDonals i 9ans första proa vecka! andra vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Som vad?Kassör?Kock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag ska prao på McDonals i 9ans första proa vecka! andra vet jag inte Vi får 2 veckor på samma arbetsplats.... Det är ju lite orättvist det. Man får ju göra så lite efter första veckan. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vad tråkigt med 2 veckor irad, tröttnar man inte då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vad tråkigt med 2 veckor irad, tröttnar man inte då?? Jo, det kan man ju alltid säga. Man tröttnar rejält... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.