Skurken Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 1. Alla mopeder är skit klena original.2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad.3. En chinese moped måste gå sämst av alla mopeder?Kineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten. Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Du kommer få problem med ditt bil-körkort :DVadårå? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Vadårå? :huh:Efter som att du verkar köra trimmat och kör som en dåre.Tar polisen dig kommer det finnas i registret och du kommer få vänta med ditt körkorts-tillstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 31 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Kineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten. Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda.Har du bara haft dem trafikförsäkrade eller? Ungefär hur mycket kostar en Mt5 i trafikförsäkring isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.