Hoppa till innehåll

Moped Förslag


Sykeltjuv
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Alla mopeder är skit klena original.

2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad.

3. En chinese moped måste gå sämst av alla mopeder?

Kineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten.

 

Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten.

 

Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda.

Har du bara haft dem trafikförsäkrade eller? Ungefär hur mycket kostar en Mt5 i trafikförsäkring isåfall?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...