Hoppa till innehåll

Kritisera Mitt Spel.


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjaa, Har pillat på ett Flash spel som jag gjort med hjälp av stencylworks. Så jag vill ha lite kritik på det.

 

* Jag ska fixa en ny karaktär man kör med.

* Försöka fixa Timer.

 

 

Hitta det dåliga i spelet! Länk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir roligt att se den färdiga produkten sen!

Har ni tänkt på att fixa musik? Det skulle få spelet att kännas mer levande.

 

Hittade två saker jag tyckte var lite konstiga.

 

 

Här kan man hoppa upp ovanpå de röda kuberna till höger och på så sätt ramla utanför banan, men det kanske är tänkt så?

 

 

Och den här kuben, ser ut att vara större än den egentligen är, har markerat hur stor hitboxen egentligen är med rött.

 

 

 

Och slutligen så antar jag att detta är så långt ni har kommit med banorna? Kan inte hitta någonstans att ta mig vidare.

 

 

 

Allt blev otroligt mycket lättare när jag insåg att man kunde dubbelhoppa. =P

Redigerat av Demopan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Blir roligt att se den färdiga produkten sen!

Har ni tänkt på att fixa musik? Det skulle få spelet att kännas mer levande.

 

Hittade två saker jag tyckte var lite konstiga.

Här kan man hoppa upp ovanpå de röda kuberna till höger och på så sätt ramla utanför banan, men det kanske är tänkt så?

 

 

Och den här kuben, ser ut att vara större än den egentligen är, har markerat hur stor hitboxen egentligen är med rött.

 

Och slutligen så antar jag att detta är så långt ni har kommit med banorna? Kan inte hitta någonstans att ta mig vidare.

 

 

 

Allt blev otroligt mycket lättare när jag insåg att man kunde dubbelhoppa. =P

"Och slutligen så antar jag att detta är så långt ni har kommit med banorna? Kan inte hitta någonstans att ta mig vidare."

Kanske skulle markerat det bättre. (ska fixas då).

 

 

"Och den här kuben, ser ut att vara större än den egentligen är, har markerat hur stor hitboxen egentligen är med rött."

Mm har med märkt det efter ett antal gånger jag har testat alla banor. Detta är ett riktigt slarv fel. Det är bara den högst upp i vänster hörn som inte är så tydligen *Efter jag testat det.*.

 

 

 

Allt det där kommer bli borttaget när version 0.3 kommer ut. Och då med ny spelare. Ljudet kanske kommer med om några uppdateringar.

 

 

 

 

Har suttit väldigt länge med det där och försökt fått det skapligt.

 

 

**Tackar för att du nämnde det där sakerna! :)

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser bra ut. Hur mycket är egen kod? Downloadern var omständlig. Jag laddade ner en zipfil med en fil som laddar ner spelet i en zipfil. Kör direktlänk till flashfilen bara och låt användare spara ner den om de vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ser bra ut. Hur mycket är egen kod? Downloadern var omständlig. Jag laddade ner en zipfil med en fil som laddar ner spelet i en zipfil. Kör direktlänk till flashfilen bara och låt användare spara ner den om de vill.

Egentligen använder jag mig av StenCyl så jag har knappt kodat ett skvatt. Men Hemsidan har jag kodat (Kanske lite rörigt har hållit på några månader med att skapa hemsidor.)

 

Okej, Ska fixa det på direkten!

 

Egentligen använder jag mig av StenCyl så jag har knappt kodat ett skvatt. Men Hemsidan har jag kodat (Kanske lite rörigt har hållit på några månader med att skapa hemsidor.)

 

Okej, Ska fixa det på direkten!

Här är länk till det nu. Och fixat på hemsidan med. Länk.

Hoppas Jag skrev rätt nu...

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...