Musten Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Jag kände för att skapa en ny tråd, så jag satt och tänkte och tänkte och fick en idé till en tråd ingen har haft innan! En frågetråd! Ställ vilka frågor som helst, jag räds icke att svara, hur grotesk frågan än må vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Okej, vad är det mest groteska du gjort/varit med om? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Har du någon gång funnit dig själv förstoppad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Okej, vad är det mest groteska du gjort/varit med om? :)Jag har inte gjort eller varit med om något särskilt groteskt. Det mest "groteska" är väl att jag har onanerat till barnporr när jag var 12. Har du någon gång funnit dig själv förstoppad?Ja, det har hänt ett par gånger, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Vad är en av huvudingredienserna i Leifs hamburgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 (redigerat) Bearnaise! Redigerat 15 Juli 2012 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Vem har bäst avatar på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Hur många gånger onanerar du per dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Vem har bäst avatar på fuska.se?Göran Degen Hur många gånger onanerar du per dag?2-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Vad tycker du om svagdricka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Svagdricka är gott när must inte finns att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Hur smakar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.