Juph Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 (redigerat) Haha, igår gjorde jag en grymt bra deal. Jag sålde en gammal bas till en idiot i min klass för 3000 kr. Jag hade fått den av min pappa för något år sedan. Det var någon rickenbacker 4001 eller något sånt. Berätta om någon bra deal som ni har gjort. Mod får gärna flytta tråden om den ligger fel. Redigerat 5 Maj 2012 av juph177 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hpnisse Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Ja e inte bra på musikinstrument, men ja kollade vad de va för nåt "Rickenbacker 4001". En länk på Blocket. Vet ju inte skick o ålder på din men... många Rickenbacker 4001 säljes för större summor... Som sagt ja e ingen musikinstrument-nisse, så jag ´kan ha fel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 ojj.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Sålde du en rickenbacker för 3000:-? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Mata inte trollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Sålde du en rickenbacker för 3000:-? :_Ja, ska nog ta tillbaka den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.