Nixous Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Hej! Snälla kan ni hjälpa mig!!! Mitt minecraft funkar inte det blir failed to launch :connect jag har försökt att radera minecraft och ladda ner minecraft igen men det funkar inte och så har jag också gjort force update men det funkar inte heller! Tack i förväg! Mvh William Förlåt att jag störde er det funkar nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Jo... det var någon timmes problem med deras servrar. Men att du var tvungen att göra en tråd du skrev att de redan funkar nu förstår jag ej.. (ingen edit eller dyl.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 30 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Jo... det var någon timmes problem med deras servrar. Men att du var tvungen att göra en tråd du skrev att de redan funkar nu förstår jag ej.. (ingen edit eller dyl.)Det var för jag gjorde tråden när jag redan hade problem men sen löste det sig!Och jag sa förlåt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Det var för jag gjorde tråden när jag redan hade problem men sen löste det sig!Och jag sa förlåt :angry:jag måste fråga dig: varför står det att du inte ändrade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 jag måste fråga dig: varför står det att du inte ändrade?Blir så ibland om man skriver ett nytt inlägg tillräckligt snabbt efteråt. Som nu tex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 31 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Jag vet inte men hur som helst nu löste det sig så helst vill jag att admin eller nån låser tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Jag vet inte men hur som helst nu löste det sig så helst vill jag att admin eller nån låser tråden!Anmält och klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg