kola_king Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Märkte att jag sällan hade så mycket att skriva i de här andra "känslotrådarna" eftersom jag allt som oftast är rätt mitt emellan allting, alltså typ likgiltig. Så jag skapade en tråd för det istället. Just nu är jag rätt likgiltig till livet, känns i stort inte något vidare kul men det är inte direkt jobbigt heller. Så jag rullar på i hopp om att få något ordentligt att leva för senare och så länge det inte blir värre än så här kan jag fortsätta vänta. :closedeyes: <----- Ska föreställa en likgiltig smiley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Denna tråden kan jag ju aldrig skriva i då, känner ju alldeles för mycket oftast. o__o Just nu är elak ett bra ord. *suckar* *blir galen på mig själv* Anyway, ska sluta spamma i tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Att sitta och knyta knutar är i stort sätt väldigt stillsamt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 (redigerat) :mellow:Ja? Redigerat 15 Maj 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Ja?Stör mig inte, jag likgiltigar. :mellow: :mellow: :mellow: :mellow: :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 *nickar till Surf och återvänder till knutarna* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 *börjar knyta mer knutar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Jag vet inte om jag bara inte är van vid att känna mig så kallt likgiltig eller om jag har en del känslor som bubblar någonstans djupt under ytan som jag inte förstår, men just nu känns det inte som ett normalt sinnesläge för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1944435 likgiltighet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Jag har två vita hårstrån i mitt svarta hårsvall. :mellow: Såg detta för 5 minuter sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Besvärjarens tecken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg