Proccito Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 (redigerat) Hej! Nu är det så att jag har en ny dator, och jag håller på att fixa till den lite med program och sånt. Men så tänkte jag på mina batteri-inställningar. Jag kollade där, och såg att man kunde ändra vad datorn skulle göra när tex jag fällde ner locket. Nu är min fråga, kan jag se till att när jag stänger locket, kommer min dator att fortsätta, med musik och allt vad det är, men att datorn endå låser sig, så man måste slå in lösenordet för att komma in? Såg att man kunde fixa det, men bara för strömspararläget. Redigerat 7 Maj 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Det ska finnas en inställning för det nånstans i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Du vet inte var jag kan hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Nope. Var länge sen jag höll på med det. Googla på "laptop close lid settings" eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Bör finnas på Power Options? Har för mig jag hittat det där förut (har dock inte en laptop med windows 7 atm då jag bytte till linux :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 (har dock inte en laptop med windows 7 atm då jag bytte till linux :P)Jaaaaay!On topic: Jag har ingen aning men det är ett problem för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Jaaaaay!har mer eller mindre alltid kört linux på mina laptops, testat windows på dom men nä de funkar inge vidare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.