Nixous Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Hej den här tråden har jag tagit upp flera gånger förut men jag känner inte att jag har fått tillräckligt! Jag undrar om det finns något webbspel som en blandning på Minecraft och Battlefield 3! Det kan vara lite lite våld i det som i ace of spades eller t.ex. i minecraft! Men inte exakt som i battlefield! Och det MÅSTE vara ett online spel som man blir medlem i! Mvh William Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Ace of spades är det väl det närmaste som du säger. Finns ett som heter 3079 också. Mer välutvecklade än de känner jag inte till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 (redigerat) Lite onödigt att göra en sådan tråd om du säger svaren själv menmen... Ace of spades * Det ser ut som minecraft * Det stämmer på din beskrivning -- Är det Bf3 Gubbar man ska köra med i en Minecraft värd du menar? (Samma grafik) --- Annars Sa Ju Wasd kanske spelet du söker. Redigerat 9 Maj 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Då tänkte jag hoppa in och fråga om Ace of spades funkar med Linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 (redigerat) Då tänkte jag hoppa in och fråga om Ace of spades funkar med Linux?Neh, det finns i alla fall en sida på deras wiki som inte är så välskriven, http://aceofspadeswiki.com/index.php?title=Linux3079 stödjer i alla fall Linux. Eller rättare sagt spelmotorn det använder. Redigerat 9 Maj 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 (redigerat) Neh, det finns i alla fall en sida på deras wiki som inte är så välskriven, http://aceofspadeswiki.com/index.php?title=Linux3079 stödjer i alla fall Linux. Eller rättare sagt spelmotorn det använder.Jaha. 3079 kostar pengar :(Om det inte är demo Redigerat 10 Maj 2012 av Muggebigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 10 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Tack för alla som svarar fast jag har lagt ut denna tråd förut! Jag ska prova 30013 eller vad det nu heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 har 3079 ganska kul är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.