Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag tycker att det beror på vilken färg man har som gör vilken som är snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag tycker att det beror på vilken färg man har som gör vilken som är snyggast! ja, det e väl självklart! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jo, det är det men jag tyckte att det kunde ju inte skada att skriva det!;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jo, det är det men jag tyckte att det kunde ju inte skada att skriva det!;) det e bra att man kan välja färg! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 D e synd att man nästan inte ser namnet på dtt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Menar du Silver star, så håller jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Japp jag menar sliver star. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 D e synd att man nästan inte ser namnet på dtt namn. ja lite...men det e snyggt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Ja! Om man sätter mus markören på ditt namn så kommer det en cool ljusblå färg och det är snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Ja! Om man sätter mus markören på ditt namn så kommer det en cool ljusblå färg och det är snyggt! det gör det väl inte? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Glimmande är lätt coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Glimmande är lätt coolast sådär...men det e dyrast! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.