knark Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 hej jag har inte fått min mens på ungf två månader vad kan det bero på? mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Ähum... Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 hej jag har inte fått min mens på ungf två månader vad kan det bero på? mvhhej det kan bero på att du är gammal och kommer in i klimateriet :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Jag gissar på att du är med barn. Gör en graviditetstest, och kom tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Seriöst Kristus, sluta trolla. Vi vet att du kan skriva bättre. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg