Proccito Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Tjenare! Jag har spelat Spore ett tag nu för folk sa att det var ett spel där du utvecklade och styrde arter. Men jag kände att det var inte riktigt det jag ville ha när jag hade testat det. Felet var att djuren blev "mänskliga" och började bilda civilisationer och att man inte kunde stanna kvar i -varelsefasen" utan att vinna något på det. Så nu undrar jag, finns det ett spel som liknar spel, men som inte blir mänskliga i slutändan? Om man ska ta Spore som exempel, så börjar det i cellfasen, och slutar i varelsefasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 http://www.kongregate.com/games/CellCraft/cellcraft Visserligen ett minispel men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Tror det är väldigt svårt att hitta ett, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Tror det är väldigt svårt att hitta ett, faktiskt.varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 varför tror du det?För det finns väldigt få spel där man skapar arter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.