Hoppa till innehåll

Diablo 3 (Officiell tråd)


OpeningTitles
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det är as kul.

 

jag tycker att det är roligare än dom förra diablo spelen men det är min åsikt.

 

så enligt mig är det värt pengarna.

 

multiplayer är som singleplayer fast man kan ha personer som följer med.

sen tror jag gubbarna man möter blir svårare

har bara provat multiplayer under betan.

Redigerat av ZxZHitmanZxZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ligger på grad 13 just nu, spelar mest singleplayer då multiplayer är lite småbuggat, men det fixas väl inom de närmsta två veckorna.

 

Vissa karaktärs- och gränssnittsmässiga egenskaper har ändrats ifrån D2:LOD, t.ex. tar föremål mindre plats och man kan konstruera egna saker hos plåtslagaren.

 

Själv tycker jag att fienderna är mycket lättare än D2:LOD, men det kanske bara är jag. :P

Man får höja svårighetsgraden om man vill ha större utmaning.

 

Det enda negativa jag har märkt hittills är att man spelar online även i singleplayer-läget. Detta är negativt eftersom det då och då(inte ofta alls) kan lagga lite nu när servrarna ligger på 100%. Det positiva och det som väger ut med detta är att det är möjligt att spela i multiplayer-läge med de karaktärerna som man tränat i singleplayer-läget. Detta gör också att det blir svårare att fuska till sig karaktärsegenskaper.

 

Jag tycker att D3 är bättre än D2:LOD. :)

Grafiken är bra!

 

[EDIT] Jävla pissblizzard, jag gick och åt och satte inloggad med min karaktär, så LOGGAR BLIZZARD UT MIG, MEDVETET, och precis (på sekunden) när jag skulle böra spela igen! Jag förlorar då ca 15 minuters upptäckta kartor och dräpta monster! :wacko: :angry:

Se till att fullborda ert uppdrag, o.s.v. innan ni sticker iväg, annars förlorar ni verkligen speltid. Detta hände aldrig i D1&D2. :(

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har även spelat 1an och 2an så jag kände igen mig lite när jag spelade ^,^

Men det jag blev överraskad av det var att jag helt plötsligt kom med i ett party och blev summonad till en dungeon..

Efter att jag hade klarat ut den sista questen i Act 1. Men vilken level måste man vara för Arena 2v2?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just kommit till act 3, är sjukt dålig på detta spel. :D Level 26 Barbarian. Lirar med 2 polare också, en är lvl 25 Barbarian och den andra är lvl 25 Monk...

 

Jag såg en barbarian level 22 första Acte't i den ''första'' dungeon'' ha 2 rare swords och 1 rare chest.

Jag är så efter med det här spelet, hur får man tag på sånt Ò_ó

Du får rare-saker lite då och då, du plockar alltså upp dem. Högerklicka på dem för att kunna använda dem och för att få mer info om dem.

 

Har säkert använt alla "dem" fel, fick nå hjärnsläpp.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...