Kevve Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Drog level 60 igår och började på inferno. Lyckades oneshotta Skeleton king på inferno, och nu är jag fast på the butcher. Det är inte så att själva fighten är svår men man måste burna ner han på 3 minuter annars enragar han och man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Jag kör Witch Doctor, riktigt kul. Rekommenderas om ni inte har testat än, klassen är ganska dålig i låg level men upp mot level 20 så äger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Jag kör Witch Doctor, riktigt kul. Rekommenderas om ni inte har testat än, klassen är ganska dålig i låg level men upp mot level 20 så äger det.Vilken lvl är du då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Vilken lvl är du då? :)29 just nu, vi är på slutet av Act 3, men den nuvarande maintenancen hindrar oss från att spela. Har iofs bara spelat Witch Doctor, men alla klasser är ju roliga på sitt sätt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 29 just nu, vi är på slutet av Act 3, men den nuvarande maintenancen hindrar oss från att spela. Har iofs bara spelat Witch Doctor, men alla klasser är ju roliga på sitt sätt. :)Nice, lust att lira någon gång? Har kommit typ lika långt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Nice, lust att lira någon gång? Har kommit typ lika långt. :)Visst, kan skriva battletag och det senare. Men just nu så föredrar jag att klara det med mina irl-vänner först, inget illa menat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 (redigerat) Visst, kan skriva battletag och det senare. Men just nu så föredrar jag att klara det med mina irl-vänner först, inget illa menat. :)Okej, förstår det. :) Redigerat 20 Maj 2012 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Funderar på att köpa D3 nu när jag fått veta att det fungerar på linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Funderar på att köpa D3 nu när jag fått veta att det fungerar på linux.Jag har hört att det ska funka, fick dock inte mitt att funka. Men min wine version var/är outdatad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Jag har hört att det ska funka, fick dock inte mitt att funka. Men min wine version var/är outdatad.Ska finnas en WIneversion speciellt för Diablo III, tror dock man behöver POL för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Drog level 60 igår och började på inferno. Lyckades oneshotta Skeleton king på inferno, och nu är jag fast på the butcher. Det är inte så att själva fighten är svår men man måste burna ner han på 3 minuter annars enragar han och man dör.Är lvl 37 WD, har cs 400+ dps Vad fan gör jag för fel x), hitils så har WD varit rätt så keff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Asgrymmt spel. Själv har jag en level 40 Barbar, level 22 DH och level 10 Monk. Lite tråkigt dock att köra om spelet varje svårighets grad/gubbe. Undrar hur RMAH kommer vara, om många kommer att köpa items där osv. Själv har jag lovat mig att aldrig köpa items på RMAH då jag vill loota dom eller köpa dom med guld, annars blir det fan tråkigt att bara köpa dom bästa itemsen. Men om jag kanske får något bra item jag inte behöver, så kan man alltid tjäna extra pengar på det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.