Lillskiten2 Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Hur gör du för att njuta av livet?gör alla saker rätt från början till slut hjälper till mycket hemma går till skolan äter rätt sover rätt o hänger med polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Hur har du lärt dig att använda det svenska språket så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 27 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 japp är ju född svensk så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Var det ett svar på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 27 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 (redigerat) oj sorry som svar på din fråga är man född svensk så kan man svenska språket utan och innan så jag är rätt så bra på det ja :P Redigerat 27 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 om du fick göra en sak innan du dog, vad hade det varit? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 27 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 uppleva alla roliga saker en gång till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Vad är "alla roliga saker"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Hur kommer sig att du är så allmänbildad att du kan alla filmer/artister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 oj sorry som svar på din fråga är man född svensk så kan man svenska språket utan och innan så jag är rätt så bra på det ja :PSå om jag är född kines och lär mig svenska från födseln utan att ta in ett enda kinesiskt ord så pratar jag inte bra svenska?Samt att om jag är svensk betyder det att jag kommer prata perfekt svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Så om jag är född kines och lär mig svenska från födseln utan att ta in ett enda kinesiskt ord så pratar jag inte bra svenska?Strikt sett utifrån det han skrev så påstod han ingenting sådant. Han påstod endast att infödda svenskar kunde svenska bra. Han sade ingenting om huruvida ej infödda svenskar kan svenska eller ej. Samt att om jag är svensk betyder det att jag kommer prata perfekt svenska?Detta påstod han dock och det är ju inte riktigt konsistent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 28 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 (redigerat) Vad är "alla roliga saker"? Hur kommer sig att du är så allmänbildad att du kan alla filmer/artister?alla roliga saker är att hänga med kompisarna göra grejer jag aldrig gjort förut :P o hur det kommer sig att jag är så allmänbildad är som sagt att jag surfar mycket på nätet o går i skolan :P Redigerat 28 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.