PunkBitch Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Hej spelar Gta San Andreas Pc spelet. Jag har kommit till utmaningen *Wrong side of the trucks* och har lite problem, Jag undrar om någon har något tips om hur man ska komma ikapp tåget och skjuta ner typerna som står på det så lätt som möjligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Håll dig ganska långt till höger om tåget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Försök kör bredvid rälsen där det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 (redigerat) Eller göra som jag bugga upp allting så jag hamnde på tåget men ändå satt kvar på crossen. Hela spelet gick sönder nästan. Sök på "Wrong side of the trucks" på youtube så hittar du säkert någon nörd. Redigerat 21 Maj 2012 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkBitch Skrivet 22 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Eller göra som jag bugga upp allting så jag hamnde på tåget men ändå satt kvar på crossen. Hela spelet gick sönder nästan. Sök på "Wrong side of the trucks" på youtube så hittar du säkert någon nörd. Hur lyckades du med det? Håll dig ganska långt till höger om tåget.Tack så mkt för tipset jag klarade utmaningen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg