Proccito Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Tjenare! Jag bestämde mig för att göra en ny gubbe i skyrim. Allt går bra tills jag ska bli avrättad i Helgen. Man ser när draken kommer upp bakom bergen och tornen, men den flyger bara omkring och går inte alls till anfall. Jag undrar om någon har haft samma problem och har löst det. Isåfall kan väl denna personen förklara vad problemet är och hur man löser det. Edit: Jag har löst det. Redigerat 24 Maj 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Såg detta på youtube. Antar att du får ladda senaste save och hoppas på tur nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Såg detta på youtube. Antar att du får ladda senaste save och hoppas på tur nästa gång.gjort det 5 gånger nu :/Aja, får väl försöka lite då och då.Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Kan du fortfarande rymma där ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Kan du fortfarande rymma där ifrån?Hur menar du?Bara sticka innan jag blir kallad till avrättningen?Nä, jag kan kontrollera min gubbe först efter att draken har kommit och dom säger åt alla att fly eller nått i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Följ quest-objektivet och spring in i tornet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Hur menar du?Bara sticka innan jag blir kallad till avrättningen?Nä, jag kan kontrollera min gubbe först efter att draken har kommit och dom säger åt alla att fly eller nått i den stilen.oj juste, draken måste komma innan.. Men jag menade man ska ju ta sig därifrån, kan man inte det? eller måste draken komma för att det ska hända. Jag är lite sne idag så en bra förklaring av allt som händer vore suveränt, eller video. Testa Starta om allt igen om du inte gjort det. Redigerat 24 Maj 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Det löste sig. Vet inte varför, men jag startade upp Skyrim igen så det var nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.