Zora Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag har två frågor. Frågorna lyder: 1. Vilka två vapen är dina favoriter? 2. Hur gör man när det står SECRETS när man börjar om? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 1. ingen aning... kanske bumerangen 2. när du klarat ett spel, t.ex. OoS, får du en secret i slutet. Start en ny bana i det andra spelet, i detta fall OoA, och skriv in koden i Secrets, så får du en linkad fortsättning på det förra spelet, där du bla. möter Twinrova och Ganon i slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) Måste man skriva på secrets på plats 2? Och specielt, vad är lösenordet för att slåss mot twinrova och ganon? :rolleyes: Redigerat 23 Maj 2004 av jonathan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Vad menar du med plats 2? Lösenordet för att kunna spela mot dem i slutet varierar. Du får det i slutet när du klarat ett spel och du ska skriva in den koden i Secrets när du gör en ny fil i det andra spelet. Då förs all fakta vidare, vilken kompis (Dimitri, Moosh eller Ricky) du hade i det förra spelet, ditt namn osv. Fick tag i en kod om du har lust att testa. Du ska starta ett nytt spel i Oracle of Ages, du kommer heta Link och kompisen kommer vara Dimitri: W högerpil Y ( vänsterpil h j y M N n Y 8 vänsterpil W 7 $ : F 4 Har inte testat om den funkar, men det ska det göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 hur får man sista svärden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Om du menar noble sword så gör du så här: Gå till Loost woods och gör vinter sedan går du åt vänster, Höst Gå åt vänster, vår vänster och sommar vänster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Eller om du menar det sista svärdet, Master Sword, som du måste ha för att döda Ganon, så har jag för mig att du får det via en kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Hur får man veta koden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag kan ha fel, det var länge sen jag spelade detta, men... jag har för mig att du ska få en kod i ditt liknade spel som du ska ge till rätt person i det andra spelet, så får du en kod att ge till Farore i det linkade spelet så att du får svärdet i båda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ardania Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Mitt favo vapen är: 1Biggoron sword 2MAgical bommerang/3Grip haken (plats bytaren) Ni förstår säker att 1 och 2 i ena spelet och 1 och 3 i andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 det finns massa secrets, mest uppgraderingar, men också 2 nya ringar, bombchu och heart container... det finns även ett ring secret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 koden funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg