joakim10 Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 (redigerat) Det här är en tråd där du kan skriva om de störiga saker som hänt dig i minecraft. Idag så tänkte jag bygga mario. När jag nästan bara hade hatten kvar så stängdes minecraft av så allt jag gjort försvann :( och jag orkar inte börja om! Redigerat 26 Maj 2012 av joakim10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 När jag sprängdes av en creeper när jag hittat diamanter. :o <_< :( :glare: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 (redigerat) När jag sprängdes av en creeper när jag hittat diamanter. :o <_< :( :glare: :cry:Har väl hänt alla någon gång men fortfarande lika störigt? eller att man trillar i lava. Redigerat 26 Maj 2012 av joakim10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 (redigerat) Det här är en tråd där du kan skriva om de störiga saker som hänt dig i minecraft. Idag så tänkte jag bygga mario. När jag nästan bara hade hatten kvar så stängdes minecraft av så allt jag gjort försvann :(och jag orkar inte börja om!Det känns lite opålitligt då minecraft sparar sessionen vart 2:a sekund, om man inte modifierat gränsen själv. Redigerat 27 Maj 2012 av QuinnoX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg