Easton Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Tjosan! Har två ljudproblem som jag stör mig på enormt mycket i Skyrim. Dels att snubben man är inte säger "FUS RO DAH" när man gör den shouten, och dels att det finns en kille som heter Esrab (eller nåt liknande), som inte pratar! Någon som har nån aning om hur man kan fixa dessa bugs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Vad säger han då? Esrab kanske är ett bugg? har du testat att uppgradera shouten då? Man får inte Fos Ro Da när man börjar (inte jag iaf) man måste döda mer drakar och sedan trycka på upgradera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Vad säger han då? Esrab kanske är ett bugg? har du testat att uppgradera shouten då? Man får inte Fos Ro Da när man börjar (inte jag iaf) man måste döda mer drakar och sedan trycka på upgradera...Esrab pratar inte alls. Ibland ser man texten (har subtitles på) och den går förbi hur fort som helst! Och ja, jag har hela Fus Ro Dah, men snubben säger det bara inte. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Det är en bugg som uppstår för typ alla, för att fixa esbern buggen kolla på denna video det funkade för mig iallafall, och jag gjorde det här igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Det är en bugg som uppstår för typ alla, för att fixa esbern buggen kolla på denna video det funkade för mig iallafall, och jag gjorde det här igårHar spelat förbi delen där Esbern är instängd. Nu finns han uppe på Sky Haven Temple men bara ibland. Jag förmodar att man ska ha honom med sig när man ska döda Alduin, får se om problemet löst sig då! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Du har inte laddat ner det då och ljudfilerna inte hittas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Jag hade tydligen inte startat om datorn sedan jag installerat Skyrim... Startade om den, och sedan pratar Esbern och jag skriker shouts! Tack för hjälpen i alla fall! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.