Grapen Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 (redigerat) Tjaa Grapen is back, och nu e det dags att ser eran reaktion till PCGamer rigen Har letat dator länge nu till min födelsedag som kommer snart :>, men efter som att jag kan 0 om datorer så e det svårt att veta vad some bra och vad som e dåligt, och efter som jag e en trogen läsare av PCGamer så kollade jag på deras build, men vad jag förståt på /g/ så e detta inte bra? Isånnafall vad ska jag byta ut, och om hela e skit, ge mig e ny build i guess Redigerat 31 Maj 2012 av Grapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Vill du att skärm + mus + tangentbord+ headset ska ingå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 31 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Vill du att skärm + mus + tangentbord+ headset ska ingå?Nope glömde skriva de ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Okej, hur mycket kan du betala för en dator? Och du kan fixa ihopbyggning själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Ta nya i5an istället om du vill. Chassit kan bli billigare och överväg hur mycket hårddisk du behöver. Deras beskrivningar är förövrigt löjliga. "En riktigt bra komponent som ger dig bra kraft för ett bra pris". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 http://www.inet.se/kundvagn/visa/1858370/2012-05-31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 31 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Ta nya i5an istället om du vill. Chassit kan bli billigare och överväg hur mycket hårddisk du behöver. Deras beskrivningar är förövrigt löjliga. "En riktigt bra komponent som ger dig bra kraft för ett bra pris".Homer levererar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.