Zodiac Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 okej, min dator gick sönder helt i igår och det går inte att starta den... det finns ingen annan dator jag kan använda eftersom ingen lånar ut till mig och jag behöver skaffa en ny, oturligt nog hände samma sak med min mobil och det finns inte ens en skit dålig nokia som bara kan ringa och spela snake att ha så länge, så nu behöver jag nytt, har några av er ett förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Prova att installera linux på den, kan vara så att windows dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zodiac Skrivet 2 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 jag skrev ju att den inte går att starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Hur i helvete kan du då skriva på forumet då, troll! Redigerat 2 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Hur i helvete kan du då skriva på forumet då, troll!jag är säker på att hans tangentbord också är sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Hur i helvete kan du då skriva på forumet då, troll!Hoppas du skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Hur i helvete kan du då skriva på forumet då, troll!Det enda trollet här är du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 okej, min dator gick sönder helt i igår och det går inte att starta den... det finns ingen annan dator jag kan använda eftersom ingen lånar ut till mig och jag behöver skaffa en ny, oturligt nog hände samma sak med min mobil och det finns inte ens en skit dålig nokia som bara kan ringa och spela snake att ha så länge, så nu behöver jag nytt, har några av er ett förslag?Har du några krav vad den ska klara av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Det enda trollet här är du.Han skrev ju att han inte fick låna någon dator och hans mobil pajjade med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 (redigerat) Sluta gå offtopic, han kanske skrev från en skoldator eller nåt, är det nåt att tjafsa om? SÅ Har du några krav på din nya dator tex några spel den ska klara eller osv. :) Redigerat 3 Juni 2012 av Lillasyst3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.