Epixa Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Nu Vet Jag Inte Om denna Tråd ligger I Rätt Flik, Men Om Den Ligger I Fel Så Får Mod Flytta Den. :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ja, har gjort en ny design till min sida och frågar om den vart värd att ändra. Skriv Om ni tycker den är värd att ha. "Ändarde tbx startsidan till gamla" Nya Gamla Vilken är snyggast? Redigerat 3 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 ta den nya ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Jag tycker det gamla, är lite 90-tals nostalgi över det. lite som innan sökmotorer fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Gamla är bäst. Menyn syns sämre till bakgrunden i den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Jag gillar optimismen med 6-siffrig besökarräknare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zodiac Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Skippa den nya och ta den gamla.... fixa menyn under Pause Break skylten och andra småsaker på den gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 (redigerat) Skippa den nya och ta den gamla.... fixa menyn under Pause Break skylten och andra småsaker på den gamlaVa`? Jag fattade inte menar du att jag ska ha den nya menyn till den gamla? Glömde säga att sidans snygghet bror på vad man har för upplösning på sin skärm.Och Webbläsare. När Jag skrev länkar till menyn så vart det mellanrum mellan menyn och bilden på IE. Redigerat 3 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zodiac Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Va`? Jag fattade inte menar du att jag ska ha den nya menyn till den gamla? Glömde säga att sidans snygghet bror på vad man har för upplösning på sin skärm.Och Webbläsare. När Jag skrev länkar till menyn så vart det mellanrum mellan menyn och bilden på IE.Kalla det vad du vill, det är en lista med länkar som är under pausebreak bilden på gamla designen min upplösning är 1366 x 768 men det är ändå lite suddigt och jag använder Chromeoch jag menade att du skulle göra en design åt dom så att det inte bara är blå text, utan så det är som på länkarna på nya designen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.