Xorbit Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Ok. Nu har jag suttit i snart en timme och försökt fixa ett skin till rocketdock. Går in på deras hemsida, hittar ett schysst tema, laddar ner, extraherar och... Sen kommer de upp nån jävla ruta om att de inte gick? Wtf?! Provar igen, annat skin, rutan igen som talar om för mej att skiten inte funkar :( Vad är problemet här??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 vad är Rocketdock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 vad är Rocketdock? V-V-V-V What is it? RocketDock is a smoothly animated, alpha blended application launcher. It provides a nice clean interface to drop shortcuts on for easy access and organization. With each item completely customizable there is no end to what you can add and launch from the dock. Features: Minimize windows to the dock Real-time window previews in Vista Running application indicators Simple drag-n-drop interface Multi-monitor support Supports alpha-blended PNG and ICO icons Icons zoom and transition smoothly Auto-hide and Popup on mouse over Positioning and layering options Fully customizable Completely Portable ObjectDock Docklet support Compatible with MobyDock, ObjectDock, RK Launcher, and Y'z Dock skins Runs great on slower computers Unicode compliant Supports many languages and can easily be translated A friendly user base :) And best of all... its FREE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 8 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Så ingen har en bra förklaring på hur man fixar snygga skins? För ja försöker packa upp dom med winrar men det bara står att det inte funkar, har det att göra med att jag har windows 64-bitars? Läste nåt om det nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Så ingen har en bra förklaring på hur man fixar snygga skins?För ja försöker packa upp dom med winrar men det bara står att det inte funkar, har det att göra med att jag har windows 64-bitars? Läste nåt om det nånstans...Kanske ger mig på att testa RocketDock bara för att hjälpa dig... kanske, men inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 (redigerat) Jag var tvungen att göra såhär först: 1. Gå till rocket dock mappen, i mitt fall ligger den "C:/Program Files". 2. Höger klicka på RocketDock mappen. 3. Klicka på säkerhets fliken. 4.I rutan är alla användare på datorn. Markera den du är inne på. Klicka sedan på redigera och ge fullständiga behörigheter. Sedan verkställ och ok. 5. lägg skin mappen som du laddade ner i "C:/Program Files/RocketDock/skins" . 6.Klart. (Funkade för mig iallafall) Redigerat 9 Juni 2012 av juph177 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 10 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Jag var tvungen att göra såhär först: 1. Gå till rocket dock mappen, i mitt fall ligger den "C:/Program Files". 2. Höger klicka på RocketDock mappen. 3. Klicka på säkerhets fliken. 4.I rutan är alla användare på datorn. Markera den du är inne på. Klicka sedan på redigera och ge fullständiga behörigheter. Sedan verkställ och ok. 5. lägg skin mappen som du laddade ner i "C:/Program Files/RocketDock/skins" . 6.Klart. (Funkade för mig iallafall)Ska testa så fort ja kan, men är man inte tvungen o packa upp i winrar först? O vilken hemsida laddade du ner ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 (redigerat) Ska testa så fort ja kan, men är man inte tvungen o packa upp i winrar först? O vilken hemsida laddade du ner ifrån?Deras egna sida http://rocketdock.com/ , och ja du måste packa upp först Redigerat 10 Juni 2012 av juph177 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.