Miyer Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Jag skulle villa köpa någon slags audio mixer som t.ex Razer Megalodon har men jag har inte hittat var man skulle kunna köpa bara mixern utan headsetet. Jag hade inte heller lust att skaffa ett 3000 kr audio mixer bord som det finns utan något simppelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Du menar alltså ett externt ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 10 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 http://www.varologic.com/blog/Images/Astro...g%20headset.jpg typ sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 http://www.varologic.com/blog/Images/Astro...g%20headset.jpg typ sådandet är ett externt ljudkort, finns i många varianter. www.inet.se/kategori/51/ljudkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 det är ett externt ljudkortÄr det verkligen det? Ser inte ut att skilja sig mycket gentemot volymsnurran på sladden till mitt headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Är det verkligen det? Ser inte ut att skilja sig mycket gentemot volymsnurran på sladden till mitt headset.det är ett litet externt ljudkort, istället för den snurran. Brukar oftast vara det på dom dyrare gaming headseten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Då går den på USB eller? Och datorn känner igen den som ett eget ljudkort? Tycker det låter som en dum uppfinning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Då går den på USB eller? Och datorn känner igen den som ett eget ljudkort? Tycker det låter som en dum uppfinning.Jupp går på usb, tror datorn känner igen den som ett "ljudkort" inte helt säker dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.