Juph Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 (redigerat) Köp en gammal Nokia och en Ipod för 1550, eller en smartphone för 5000 Edit: Same shit Redigerat 21 Juni 2012 av Juph Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 23 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 (redigerat) jag har lekt med en kompis galaxy s3. Men eftersom jag inte har råd med en s3 så om jag skulle spara ihop till en nexus, tar väl ett tag.. Skulle de vara ett bra köp? Och skulle ja bli nöjd? Tyckte s3an va grym :P Edit: eller kanske det kommer nya bättre telefonen våren 2013??? Då mitt abonnemang nyår ut... Redigerat 23 Juli 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 jag har lekt med en kompis galaxy s3. Men eftersom jag inte har råd med en s3 så om jag skulle spara ihop till en nexus, tar väl ett tag.. Skulle de vara ett bra köp?Och skulle ja bli nöjd? Tyckte s3an va grym :P Edit: eller kanske det kommer nya bättre telefonen våren 2013??? Då mitt abonnemang nyår ut...Ne det säger du inte? det kommer alltid en bättre telefon oavsett när du köper den eller hur ny den än är. jag får en känsla av att du är en liten mobil nörd som samlar på mobiler som var inne för ett halvår sedan.. köp något bättre... men nu ska jag inte försöka tjafsa lite med dig som innan i tråden. men jag menar bara. KÖP EN TEGELSTEN den är hållbarare och smidigare. oftast spelar man inte så mycket på en mobil de finns det spelkonsoller till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 (redigerat) Ne det säger du inte? det kommer alltid en bättre telefon oavsett när du köper den eller hur ny den än är. jag får en känsla av att du är en liten mobil nörd som samlar på mobiler som var inne för ett halvår sedan..köp något bättre... men nu ska jag inte försöka tjafsa lite med dig som innan i tråden. men jag menar bara. KÖP EN TEGELSTEN den är hållbarare och smidigare. oftast spelar man inte så mycket på en mobil de finns det spelkonsoller till.Vilken telefon är det som räknas som (ta musen över texten) Redigerat 26 Juli 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 (redigerat) Vilken telefon är det som räknas som (ta musen över texten)Den: Redigerat 11 Augusti 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.