Hoppa till innehåll

Uppgradera


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
Skrivet (redigerat)

jag har lekt med en kompis galaxy s3. Men eftersom jag inte har råd med en s3 så om jag skulle spara ihop till en nexus, tar väl ett tag.. Skulle de vara ett bra köp?

Och skulle ja bli nöjd? Tyckte s3an va grym :P

 

Edit: eller kanske det kommer nya bättre telefonen våren 2013??? Då mitt abonnemang nyår ut...

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har lekt med en kompis galaxy s3. Men eftersom jag inte har råd med en s3 så om jag skulle spara ihop till en nexus, tar väl ett tag.. Skulle de vara ett bra köp?

Och skulle ja bli nöjd? Tyckte s3an va grym :P

 

Edit: eller kanske det kommer nya bättre telefonen våren 2013??? Då mitt abonnemang nyår ut...

Ne det säger du inte? det kommer alltid en bättre telefon oavsett när du köper den eller hur ny den än är.

 

jag får en känsla av att du är en liten mobil nörd som samlar på mobiler som var inne för ett halvår sedan..

 

 

köp något bättre... men nu ska jag inte försöka tjafsa lite med dig som innan i tråden. men jag menar bara. KÖP EN TEGELSTEN den är hållbarare och smidigare. oftast spelar man inte så mycket på en mobil de finns det spelkonsoller till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ne det säger du inte? det kommer alltid en bättre telefon oavsett när du köper den eller hur ny den än är.

 

jag får en känsla av att du är en liten mobil nörd som samlar på mobiler som var inne för ett halvår sedan..

köp något bättre... men nu ska jag inte försöka tjafsa lite med dig som innan i tråden. men jag menar bara. KÖP EN TEGELSTEN den är hållbarare och smidigare. oftast spelar man inte så mycket på en mobil de finns det spelkonsoller till.

Vilken telefon är det som räknas som

(ta musen över texten)

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...