Draghguggwhor Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 jag undrar en sak jag kanske ska dit under dreamhack winter men då undrar jag om det finns sovplatser där?Dom brukar ha en sovsal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Idag gick jag upp 6:30 för att köra och hämta min lillebror och hans kompis där. 2 timmar en väg. Aldrig kört så mycket bil på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 (redigerat) Var inte du där på nu på vintern?Hur tog du dig tid då isånna fall? Prioritera att sitta och spela datorer istället för att firas av nära och kära är bara så jävla snedvridet att man blir ledsen.Jag håller med dig.Visst, jag tycker studenten verkar överskattad, men det händer bara en gång i livet, och spela dator kan du göra varje dag, så länge du betalar elen. Idag gick jag upp 6:30 för att köra och hämta min lillebror och hans kompis där. 2 timmar en väg. Aldrig kört så mycket bil på en gång.Var inte du där på nu på vintern?Hur tog du dig tid då isånna fall? Redigerat 6 Juli 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Var inte du där på nu på vintern?Hur tog du dig tid då isånna fall?Jo i vintras deltog jag. Då åkte jag och vännerna dit med buss och en farsa körde hem oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Någon som vet om dom har nån lista med alla låtar dom spelade? I så fall skulle jag vara glad om någon länkade den! Här är en massa bilder som togs på DH http://www.flickr.com/photos/dreamhack/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Någon som vet om dom har nån lista med alla låtar dom spelade? I så fall skulle jag vara glad om någon länkade den!Har för mig det funnits tidigare. Leta annars upp en inspelning på youtube så har någon förhoppningsvis skrivit playlisten bland kommentarerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.