Suicidans Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Ah, men jag menar IRL. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 (redigerat) Det är både IRL och online för mig, lol. Det är irriterande, speciellt eftersom jag inte förstår andras känslor alltid. :P Redigerat 4 Juli 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Alla har drag av något. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Alla har drag av något. :)... fiskedrag? :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 ... fiskedrag? :rambo:Av någon anledning tycker jag inte om fiskedrag. Alltid rädd för att de ska fastna i ansiktet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Av någon anledning tycker jag inte om fiskedrag. Alltid rädd för att de ska fastna i ansiktet.Vinddrag? :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Vinddrag? :rambo:Jag tycker inte om vinddrag heller, hatar hastiga temperaurförändringar. Det gör ont i benen på mig. (the bones). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Drag? :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 G-kraft's-Drag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Vattendrag? :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Inte långt ifrån där jag bor, men nej, inte det heller. Och jag tycker inte om vatten. Eller g-krafter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 (redigerat) Ansiktsdrag? :rambo: Redigerat 4 Juli 2012 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg