Hoppa till innehåll

Draghon-tråden


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej, jag tar smärtstillande för att jag är en fertil kvinna.

 

Dessutom har jag efter att ha snackat med en kille kommit fram till att jag måste ha blivit skjuten med en luftpistol eller luftgevär, eftersom min hand fortfarande är halvdomnad.

Gå till akuten/ring en vårdcentral för tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå till akuten/ring en vårdcentral för tid?

Muskeln är fortfarande svullen efter smällen, det är det som är problemet. De kommer bara skicka hem mig med ett "ta ipren eller naproxen i kombination med alvedon så ska det bli bättre när det lägger sig."

 

Vilket är exakt det läkaren sa sist, och det jag ändå misstänkte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte vidare bra. Kommer inte ihåg vad skotten till luftgevären är gjorda av men är det inte bly?

Bly är inget nyttigt för kroppen :)

 

Titta upp det.

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Muskeln är fortfarande svullen efter smällen, det är det som är problemet. De kommer bara skicka hem mig med ett "ta ipren eller naproxen i kombination med alvedon så ska det bli bättre när det lägger sig."

 

Vilket är exakt det läkaren sa sist, och det jag ändå misstänkte.

Då får du ju det bekräftat att det inte är något farligt, istället för att gå runt och inte veta. Bättre att kolla upp det än att ta risken...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För ingen verkar fatta vad jag säger konstant.

Story of my life :(, dock så har jag Asperger's. Vanligt att man blir missförstådd/oförstådd då.

 

http://simple.wikipedia.org/wiki/Asperger_syndrome

 

"often have a strong interest or hobby such as a computer game, history, a band, sport statistics, or a TV show"

 

... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Story of my life :(, dock så har jag Asperger's. Vanligt att man blir missförstådd/oförstådd då.

 

http://simple.wikipedia.org/wiki/Asperger_syndrome

 

"often have a strong interest or hobby such as a computer game, history, a band, sport statistics, or a TV show"

 

... :D

Jag förstår allt du skriver iallafall. :)

Jag har ett par tendenser kanske, men jag har inte tillräckligt med problem för att få någonslags diagnos haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...