Escain Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Det bjuder jag på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Draghon? :rambo:En galen, introvert och hormonell kvinna om 23 år som låter som värsta krigsveteranen med nervskador, arbetsskador, förslitningsskador, skottskada och ärr i ansiktet.Skriver gärna en massa strunt och en massa seriös sörja, som folk ofta ändå missuppfattar eller finner otroligt underhållande. Jag vet inte vilket som passar in på vem, men jag hoppas det är fler som tycker det är roligt än suck. Räcker det? :P Din åsikt om dig själv då. :( Vi fortsätter...Dragsläp? :rambo:Ett nödvändigt tingest för att frakta saker från punkt A till B. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Draghon, åh du ljuvliga drake, skulle du kunna behandla den här anmälan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Nej, jag är pissig idag, då rör jag inga modinställningar alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 (redigerat) *Massa åsikter*! Dragspel? Nu tycker jag att vi alla kommer på ord som innehåller "drag", för att Draghon ska få något att svara på. Redigerat 7 Juli 2012 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 ! Dragspel? Nu tycker jag att vi alla kommer på ord som innehåller "drag", för att Draghon ska få något att svara på.Schackmattdrag? :rambo:Dragspel? :rambo:Musikgenren drag? :rambo:Dragshow? :rambo:Skorstendrag? :rambo:Även om jag är strategiskt lagd så pallar jag inte schack.Dragspel är tråkiga.Ingen kommentar.Eh, störtlöjligt.Aldrig vart med om, inte vart i kontakt med skorstenar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Oj, jag stavade fel. Menar "vattendrag"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Orkar inte med din jävla idiotlek längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Orkar inte med din jävla idiotlek längre. Vi måste göra Draghon glad igen. :( Hur gör man Draghon glad, någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Vi måste göra Draghon glad igen. :( Hur gör man Draghon glad, någon som vet?Det är omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Jooo. :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Fuck off. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg