Tja jag undrar om det är någon mer än jag som kan lösa kuben , jag menar inte att man måste klara det super snabbt men vilka kan lösa kuben o_0
Tja jag undrar om det är någon mer än jag som kan lösa kuben , jag menar inte att man måste klara det super snabbt men vilka kan lösa kuben o_0
Jag kan.
samt cactus och pussycat, tror jag. Även chagi.
Chagi är grym
Jag också. Fick 18 sekunder en gång med jättetur annars brukade jag snitta precis under 30. Då jag inte hållit på på länge när det ta 40 om jag försöker nu.
↗ till inläggetÄr fullkomligt usel på Rubiks. "/Jag kan.
samt cactus och pussycat, tror jag. Även chagi.
Har aldrig riktigt fattat hur fan man gör. Har nog löst en sida som bäst.
↗ till inläggetSamma här, 1 sida klarar jag hur enkelt som helst, sen går det inte mer.Har aldrig riktigt fattat hur fan man gör. Har nog löst en sida som bäst.
Har löst den en gång, dock efter att ha lärt mig en teknik först. Vill minnas att jag har läst någonstans att det i princip inte går att lösa den om man bara sitter och vrider. Man måste göra på ett visst sätt.
Edit: Det finns säkert flera sätt att göra på, men man måste nog välja ett av dom om man skall lyckas.
↗ till inläggetEn sida går att själv komma fram till hur man gör. Men sen gör man bäst i att kolla upp tekniker. Jag har hört att snubben som heter Rubik inte ens själv kunde lösa kuben när han skapade den för första gången.Har aldrig riktigt fattat hur fan man gör. Har nog löst en sida som bäst.
postade en länk så man kan lärar sig :=)
Har klarat 2 sidor, typ 2 gånger. Men det var random. Annars kan jag inte fixa 2 sidor. Bara 1.
Jag kan klara den, tävlar även i pusslet.
↗ till inläggetJag kan klara den, tävlar även i pusslet.
Nice var tävlar du?
↗ till inläggetJust nu har jag bara tävlat i Sverige, var blandannat med i SM förra hösten.Nice var tävlar du?
Hur snabbt klarar du kuben?
Jag har löst max 4 sidor.
Jag kan lösa den men jag är inte speciellt snabb, minst ett par minuter.
det har hänt mig 2 gånger att när man gör sista lagret är 1 i korset orienterad och på rätt plats och då när man utför algoritmen för att fixa kanterna blir hel kuben löst :)
↗ till inläggetCa 25sekunder.Hur snabbt klarar du kuben?
↗ till inläggetCa 25sekunder.
Wow
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in