WishCookie Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 (redigerat) Hej allihopa. Jag misstänker att jag har en keylogger på min dator som min antivirus inte varnade mig om så jag undrar om det finns något program som kan utrota varje infekterad fil på datorn. Jag minns att det fanns ett sådant program förrut som användes på min dator men jag minns inte dess namn. Jag är tacksam för hjälp och svar. Redigerat 18 Juni 2012 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 kanske, Malwarebytes Anti-Malware om jag har fattat rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Skulle också rekommendera Malwarebytes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Vad har du för konstigt antivirus-program som inte kan hitta en keylogger? Byt. Har du en infekterad fil kan du köra den igenom VirusTotal och byta till en av de systemen som identifierar den skadliga koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 har själv malwarebytes och kan rekomendera det starkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.